obowiązujący od dnia 25 grudnia 2014 roku
1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem http://www.swiece-zaplonowe.pl/ umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
2. Zakup w sklepie internetowym swiece-zaplonowe.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
Dane kontaktowe:
BREATHE Frańczak Rafał
42-575 Strzyżowice ul.Belna 77a
NIP: 629-218-24-87 REGON: 242979775
Punkt odbioru:
42-500 Będzin al. Kołłątaja 20
pon – pt: 7:00-18:00
sob: 7:00-14:00
Nr konta: ING 08 1050 1227 1000 0090 9644 7892
3. Adres poczty elektronicznej: biuro@swiece-zaplonowe.pl
4. Numer telefonu do Biura Obsługi Klienta: +48 32 790 52 61 czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 oraz w soboty od 8:00 do 14:00 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient).
REGULAMIN – niniejszy Regulamin wraz z załącznikami informujący o obowiązkach oraz uprawnieniach dwóch Stron Umowy;
STRONA – stroną Umowy jest Kupujący lub Sprzedawca w przypadku pojęcia Strony – rozumie się Kupującego oraz Sprzedawcę łącznie;
UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ – Umowa zawarta na odległość przez Strony, przy braku jednoczesnej obecności dwóch Stron Umowy;
SKLEP – sklep internetowy dostępny pod adresem: www.swiece-zaplonowe.pl
SPRZEDAWCA – BREATHE Frańczak Rafał , 42-575 Strzyżowice ul.Belna 77a, NIP: 629-218-24-87 REGON: 242979775
KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty za pośrednictwem sklepu internetowego, dostępnego pod adresem www.swiece-zaplonowe.pl
KONSUMENT – osoba fizyczna nabywająca produkty za pośrednictwem Sklepu internetowego swiece-zaplonowe.pl w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
KUPUJĄCY – Klient oraz Konsument łącznie;
USŁUGOBIORCA - osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty za pośrednictwem sklepu internetowego, dostępnego pod adresem www.swiece-zaplonowe.pl.
ZAMÓWIENIE – złożona przez Kupującego za pośrednictwem Sklepu internetowego swiece-zaplonowe.pl oferta zawarcia umowy sprzedaży;
UŻYTKOWNIK – każdy podmiot korzystający ze sklepu internetowego;
KONTO – indywidualny panel administracyjny Użytkownika dostępny po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu w Sklepie internetowym swiece-zaplonowe.pl oznaczony loginem i hasłem, służący zawieraniu umów sprzedaży;
REJESTRACJA – proces polegający na utworzeniu przez Użytkownika Konta w Sklepie internetowym swiece-zaplonowe.pl
UMOWA SPRZEDAŻY - umowa sprzedaży towaru zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym za pośrednictwem Sklepu internetowego;
PRODUKT – każdy przedmiot sprzedawany za pośrednictwem sklepu internetowego swiece-zaplonowe.pl
NEWSLETTER – usługa świadczona drogą elektroniczną, polegająca na wysyłaniu do Usługobiorców informacji handlowych własnych produktów;
FORMA PŁATNOŚĆI – forma zapłaty za zamówiony produkt, wybrana przez Kupującego podczas składanego Zamówienia oferowana przez Sklep lub w wyniku indywidualnych ustaleń prowadzonych ze Sklepem w innej formie niż prezentowane na stronie internetowej formy płatności;
FORMA DOSTAWY – forma dostarczenia zamówionego produktu, wybrana przez Kupującego podczas składanego Zamówienia lub w wyniku indywidualnych ustaleń prowadzonych ze Sklepem w innej formie niż prezentowane na stronie internetowej formy dostawy;
DOKUMENT SPRZEDAŻY - faktura VAT lub Paragon, w zależności od wskazań Kupującego;
KOSZYK – forma magazynowania wybranych przez Kupującego produktów w celu późniejszego ich zakupu;
MIEJSCE WYDANIA PRODUKTU – miejsce wskazane przez Kupującego w złożonym zamówieniu, pod który ma zostać dostarczony zakupiony przez Kupującego produkt;
MOMENT WYDANIA PRODUKTU – moment, w którym Kupujący lub inna upoważniona do odbioru osoba obejmuje produkt będący przedmiotem zawartej umowy w posiadanie;
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – znajdujący się w Sklepie internetowym system techniczny umożliwiający złożenie Zamówienia przez Kupującego poprzez dostępne pola formularza, bez konieczności dokonywania uprzedniej Rejestracji w Sklepie internetowym;
WADA – wada prawna lub wada fizyczna zakupionego produktu;
1. Swiece-Zaplonowe.pl świadczy drogą elektroniczną usługi w zakresie umożliwienia Klientom założenia i korzystania z Konta Klienta na stronie internetowej Sklepu internetowego pod adresem swiece-zaplonowe.pl
2. Usługa Konta Klienta polega na umożliwieniu Klientom korzystania z funkcjonalności Sklepu internetowego po zalogowaniu się.
3. Rejestracja Konta Klienta w Sklepie internetowym jest dobrowolna i nieodpłatna.
4. Klient może przeglądać asortyment Sklepu internetowego, składać zamówienia lub dokonywać zakupu bez rejestrowania Konta Klienta. Klient, który zarejestrował Konto Klienta w Sklepie internetowym ma jednak możliwość: śledzenia historii zamówień, śledzenia statusu złożonego zamówienia.
5. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka na witrynie www, telefonicznie bądź mailowo.
6. Niezbędnym elementem procedury składania zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta niniejszego Regulaminu, co Klient potwierdza zaznaczając odpowiednie pole przed finalizacją zamówienia. Brak akceptacji przez Klienta niniejszego Regulaminu w toku procedury składania zamówienia uniemożliwia skorzystanie z możliwości nabycia towaru za pośrednictwem Sklepu internetowego.
7. W celu złożenia zamówienia należy za pośrednictwem strony internetowej Sklepu internetowego www.swiece-zaplonowe.pl skompletować zamówienie, wybrać obszar dostarczenia towaru, sposób płatności, wypełnić formularz zamówienia, a następnie zatwierdzić i przesłać zamówienie przez naciśnięcie na przycisk „Potwierdzam zamówienie - Kliknięcie jest jednoznaczne z zawarciem umowy kupna/sprzedaży, klient zobowiązuje się zapłacić za zamówiony towar, a sprzedawca zobowiązuje się wydać opłacony towar klientowi ”. Naciśnięcie na przycisk „Potwierdzam zamówienie - Kliknięcie jest jednoznaczne z zawarciem umowy kupna/sprzedaży, klient zobowiązuje się zapłacić za zamówiony towar, a sprzedawca zobowiązuje się wydać opłacony towar klientowi” oznacza złożenie przez Klienta zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
8. Regulamin dokonywania płatności w Serwisie Przelewy24
Definicje
Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyte są poniższe zwroty lub wyrażenia, należy przez nie rozumieć:
Akceptant - podmiot, który zawarł umowę z PayPro, Sprzedawca oraz Odbiorca Płatności.
Agent Płatniczy – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną działającą w imieniu i na rzecz PayPro S.A. jako krajowej instytucji płatniczej wyłącznie w zakresie świadczenia usług płatniczych.
Użytkownik (Płatnik) – pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która dokonuje zapłaty za towary lub usługi oferowane przez Akceptanta oraz która zaakceptowała regulamin dokonywania płatności w Serwisie, w tym poprzez zlecenie PayPro zainicjowanie transakcji płatniczej wykonywanej w ciężar Rachunku.
PayPro SA (PayPro) – Podmiot świadczący Usługę na rzecz Użytkowników, z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Kanclerskiej 15 (60-327), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
Serwis Przelewy24 (Serwis) - internetowy serwis usługowy, pośredniczącym w przekazywaniu płatności pomiędzy Płatnikiem i Akceptantem.
Transakcja płatnicza (Płatność) - dokonywana przez Płatnika indywidualna zapłata na rzecz Akceptanta z wykorzystaniem Serwisu. Każda transakcja jest określona w Systemie, co najmniej poprzez: numer transakcji kwotę, Identyfikator, metodę.
Płatności mogą przyjmować w serwisie Przelewy24 następujące statusy:
Panel transakcyjny - Panel dostępny dla Płatnika w celu wyboru formy płatności oraz przekierowania do Instytucji pośredniczącej.
Instytucja pośrednicząca - dostawca Usług Płatniczych lub inny podmiot, za pośrednictwem, którego Płatnik przekazuje PayPro środki pieniężne dla celów zapłaty Akceptantowi, w szczególności Agent Płatniczy, bank, centrum autoryzacyjno - rozliczeniowe, operator pocztowy, biuro usług płatniczych.
Dzień Roboczy - dzień w godzinach pracy PayPro z wyjątkiem sobót, niedziel, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy, w którym swoją działalność operacyjną prowadzi PayPro wykonująca czynności przewidziane postanowieniem Regulaminu odwołującym się do określenia „Dzień Roboczy".
RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Regulamin – treść niniejszego regulaminu.
Usługa – usługa polegająca na realizacji Płatności, wykonywana przez PayPro na rzecz Użytkownika. Pojęcie Usługa obejmuje również Usługę Inicjowania Transakcji Płatniczej.
Dostawca Rachunku – dostawca usług płatniczych udostępniający Interfejs Dostawcy Rachunku.
Interfejs Dostawcy Rachunku – kanał dostępu online do Rachunku zapewniany przez Dostawcę Rachunku.
Rachunek – rachunek płatniczy, w ciężar którego możliwe jest wykonanie polecenia przelewu.
Usługa Inicjowania Transakcji Płatniczej (Usługa ITP) – usługa płatnicza polegająca na jednorazowym zainicjowaniu zlecenia płatniczego z Rachunku na wniosek Płatnika w celu dokonania zapłaty Odbiorcy Płatności za towary lub usługi albo w celu wpłaty środków na rachunek Odbiorcy Płatności.
Umowa – umowa pomiędzy Płatnikiem a PayPro obejmująca warunki realizacji Usługi Inicjowana Transakcji Płatniczej zawarta na warunkach wynikających z Regulaminu.
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
§ 1. Postanowienia ogólne
§ 1¹. Usługa Inicjowania Transakcji Płatniczej (jednorazowe zainicjowanie transakcji)
PayPro inicjuje transakcję płatniczą zgodnie z unikatowym identyfikatorem, którym jest numer Rachunku określony w umowie pomiędzy PayPro a Odbiorcą.
Świadcząc Usługę ITP PayPro inicjuje transakcję płatniczą niezwłocznie, nie później niż w czasie [15 minut] od otrzymania kompletu wymaganych danych. Maksymalny czas wykonania transakcji płatniczej określa umowa pomiędzy Płatnikiem a Dostawcą Rachunku. PayPro nie gwarantuje inicjacji transakcji płatniczej w czasie, o którym mowa w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu w przypadku weryfikacji transakcji zgodnie z postanowieniami ust. § 1 ust. 15 Regulaminu.
PayPro odmawia zainicjowania transakcji płatniczej, jeżeli:
Płatnik nie dokonał uwierzytelnienia lub nie podał danych uwierzytelniających zgodnie z ust. 7 lub dane uwierzytelniające są nieprawidłowe, nieaktualne, niekompletne, zablokowane, zastrzeżone albo z innych przyczyn nie umożliwiają uwierzytelnienia w Interfejsie Dostawcy Rachunku;
Dostawca Rachunku odmówił PayPro dostępu do Rachunku lub dostęp do Rachunku jest z innych przyczyn niemożliwy;
zainicjowanie transakcji płatniczej z Rachunku skutkowałoby nielegalnym lub nieuprawnionym dostępem do Rachunku;
PayPro korzystając z Interfejsu Dostawcy Rachunku polega na procedurach uwierzytelniania zapewnianych Płatnikowi przez Dostawcę Rachunku. Korzystając z Usługi ITP Płatnik powinien uwierzytelnić się wobec Dostawcy Rachunku oraz autoryzować inicjowaną przez PayPro transakcję płatniczą, a jeżeli wymaga tego sposób korzystania z Interfejsu Dostawcy Rachunku – podać PayPro dane uwierzytelniające niezbędne do zainicjowania transakcji płatniczej.
Prawem właściwym dla Umowy oraz dla stosunków pomiędzy PayPro a Płatnikiem przed zawarciem Umowy jest prawo polskie. Jeżeli Płatnik nie jest konsumentem, do Umowy nie stosuje się przepisów o usługach płatniczych, których wyłączenie w stosunkach z podmiotami innymi niż konsumenci jest dopuszczalne zgodnie z tymi przepisami.
Płatnik może odstąpić od Umowy bez podania przyczyn i bez zapłaty jakiejkolwiek kary z tego tytułu
w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Termin uważa się za zachowany, jeżeli oświadczenie o odstąpieniu zostało wysłane przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać złożone na piśmie albo przesłane wiadomością e-mail na adres: serwis@przelewy24.pl. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku całkowitego wykonania Usługi ITP przez PayPro na żądanie konsumenta przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu.
§ 2. Reklamacje
§ 3. Postanowienia końcowe
9. Klient może zamówić towar jako zalogowany użytkownik lub skorzystać z opcji bez rejestracji.
10. Zamówcie jest realizowane w ciągu 24h. Podstawowymi warunkami realizacji dokonanych zakupów jest: potwierdzenie przelewu, prawidłowo wypełnione dane teleadresowe wraz z poprawnym adresem e-mail oraz telefonem kontaktowym.
11. Zamówienia złożone po godz. 14:30, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.
12. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym swiece-zaplonowe.pl są podane w polskich złotych i zawierają aktualne stawki VAT (ceny brutto).
13. Do zakupów dołączamy dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT.
14. W terminie do 7 dni kalendarzowych .i nie później a niżeli koniec miesiąca na podstawie oryginału paragonu fiskalnego istnieje możliwość wystawienia faktury Vat.
15. Sklep swiece-zaplonowe.pl prowadzi sprzedaż wysyłkową, ponadto klient po wcześniejszym uzgodnieniu ma możliwości indywidualnego odbioru zakupionego towaru na terenie: Strzyżowic oraz Będzina.
16. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, sklep swiece-zaplonowe.pl zastrzega sobie prawo do opóźnienia, wstrzymania realizacji lub anulowania zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, jednak nie później aniżeli 7 dni roboczych.
17. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.
18. Firma swiece-zaplonowe.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.
Klient ma prawo - zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyn oraz bez ponoszenia kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa (tj. z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy o prawach konsumenta) w terminie do 14 dni od dnia objęcia towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Jeżeli umowa sprzedaży obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy (towaru), partii lub części.
Odstąpienie od umowy może zostać przesłane za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: biuro@swiece-zaplonowe.pl
Do zachowania 14-dniowego terminu na odstąpienie wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany zwrócić Sprzedawcy towar niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Klient zwraca towar do siedziby Sklepu wg. ustaleń które zostaną przekazane po uzyskaniu informacji o zwrocie przez sklep. Zwrot tylko i wyłącznie z oryginałem dokumentu sprzedaży- paragon fiskalny lub faktura VAT.
Prosimy o pakowanie i zabezpieczenie odsyłanego towaru tak, aby nie zostały uszkodzone w transporcie. Jeżeli Klient wybiera sposób dostarczenia towarów inny niż wskazany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą.
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy zwrócić dokonane przez Klienta koszty zakupu.
Jeżeli Klient dokonał płatności przelewem na rachunek bankowy, zwrot należności następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła pierwotna płatność. Jeżeli Klient dokonał płatności gotówką przy odbiorze zamówienia, Sprzedawca za pośrednictwem obsługi Sklepu poprosi Klienta o podanie numeru rachunku bankowego w celu dokonania zwrotu należności, jeżeli Klient wyrazi zgodę na ten sposób zwrotu płatności. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponuje, że sam odbierze towar od Klienta, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania towaru - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Podstawą przyjęcia reklamacji jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny wraz z dokumentem zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT). Na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie internetowym udzielamy gwarancji z tytułu niezgodności towaru z umową. Zgłoszenie reklamacyjne można składać na adres mailowy: biuro@swiece-zaplonowe.pl, telefonicznie pod numerem +48 32 790 52 61 oraz +48 531 780 084 Reklamacja zostanie rozpatrzona, a odpowiedź odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru niezgodnego z umową na adres Sklepu. Jeżeli Sprzedający nie ustosunkuje się do żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową Kupujący może żądać wymiany towaru na nowy. Jeżeli jest to niemożliwe, wówczas Kupujący ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Zweryfikowanie przez Klienta w obecności kuriera stanu przesyłki zawierającej zamówiony towar oraz, w przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania, sporządzenie protokołu szkody, może ułatwić i przyspieszyć rozpatrzenie ewentualnej reklamacji.
Wszystkie produkty, nazwy i znaki handlowe towarów sprzedawanych w sklepie internetowym swiece-zaplonowe.pl są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli. Informacje dotyczące towarów prezentowanych na stronach sklepu internetowego swiece-zaplonowe.pl są zgodne z danymi pozyskanymi od Producenta. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym swiece-zaplonowe.pl oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.
Złożenie zamówienia oznacza zgodę Kupującego na przechowywanie i przetwarzanie przez Sklep danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r
Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca, tj. BREATHE Frańczak Rafał, 42-575 Strzyżowice ul.Belna 77a NIP: 629-218-24-87 REGON: 242979775, adres e-mail: biuro@swiece-zaplonowe.pl
Administrator danych będzie przetwarzał dane osobowe Klientów w celu realizacji umowy sprzedaży, a także w celu prowadzenia Sklepu oraz w innych celach, na które Klient wyraził zgodę lub które wynikają z dyspozycji Klienta lub umowy pomiędzy Sprzedawcą a Klientem. Podawanie przez Klientów ich danych osobowych jest zawsze dobrowolne. Jednakże niepodanie danych niezbędnych do realizacji umowy uniemożliwia rejestrację w Sklepie i zawarcie umowy sprzedaży.
Kupujący ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania,
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się obowiązujące przepisy prawa w tym Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 roku i jest dostępny w każdym czasie na stronie internetowej Sklepu swiece-zaplonowe.pl w sposób umożliwiający w każdej chwili jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku.
Regulamin sklepu Polityka prywatności Polityka dot. cookies Informacja RODO
Poznaj obowiązujące promocje i wyprzedaże. Bądź na bieżąco. Nowe promocje dla wszystkich klientów sklepu swiece-zaplonowe.pl: filtry. oleje, smary, klocki i wiele innych produktów!
Przejdź do promocji